2 och 3 dagen på praoen

Orkade inte skriva nåt igår så ska sriva idag vad jag har gjort under dom har två dagarna.
Som vanligt så fick jag stå lite vid kassan och göra lite baguetter och sallader men jag fick även trycka marsipan kycklingar och påskägg till påsk tårtorna.
Jag fick också hjälpa till med att göra semlor. =)
Jag brukar mest hjälpa till med disken men jag brukar också få att hjälpa till att packa tårtor och sånt också.
Här kommer lite bilder från badå dagarna
Åt kyckling sallad med pasta till lunch och det var grymt gott!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilka otroligt söta kycklingar! Allt ser jättegott ut, hoppas du har det bra! :)

2012-03-28 @ 21:55:22
Postat av: Katarina

hej!

Fina bilder och vilka otroligt fina bakverk som du håller på med, man får lust att komma till dig och handla lite godsaker./Katarina

2012-03-29 @ 09:40:18
URL: http://katarinavandeventer
Postat av: moa

fick ljust att byta prao plats med dig! :)

2012-03-29 @ 15:31:06
Postat av: CajsaaaaaaN

Bra där michelle! fast jag fattar dock inte vad moa skrev där uppe

2012-03-30 @ 11:51:41
Postat av: Emelieeeeee

HÄRLIGT MICHELLE!

2012-04-02 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0