Trött.. Och ont i benen!!

Kom nyss hem från första dagen på praoen i Gammelstad konditori. Det gick faktiskt väldigt bra jag fick lära mig att göra de olika baguetterna och salladerna också fick jag lära mig kassan och det gick ganska bra. Hon som var handlerade var mest där bak och gjorde tåtor och sånt men det fanns två tjejer Anna och Mikaela som jobbade framme vid kassan, det var dom som lärde mig allt. Men annars gick allt på praoen väldigt bra men det kan vara för att jag brukar jobba där på lördagarna. Fick bara lite ont i benen på grund av att man fick stå där väldigt länge bakom kassan

Kommentarer
Postat av: Betty

Det låter som att du har haft det väldigt kul!

2012-03-27 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0